20 06 2013

Yeni Bir Ortak :)

Yeni Bir Ortak :) |  görsel 1

  Herkese merhaba =) Ben Sena Nur . Yeni ortağım. Tuğçe'nin kardeşiyim.Daha önce bu blogda bulunmuştum.Fakat sonra çıkmıştım.Şimdi tekrar buradayım =) Grafikte henüz çok çok yeniyim , kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Belieber,Selenator ve Directioner'ım . Umarım sizlerle iyi anlaşırız =)                                                          Devamı

12 05 2013

Çektiğim Fotoğraflar+ Shop

Çektiğim Fotoğraflar+ Shop |  görsel 1

Selam.Şu sıralar fazla sıkışığım,3.sınavlar,deneme sınavları,kurs sınavları,performans/proje ödevleri.... Neyse yeni bir shop yaptım oturur oturmaz,güzel oldu bence.Barbara Palvin'li ve İlkbahar tonlamalı. Bu arada bir kaç fotoğraf çektim.Size nasıl?Görüşleriniz çok önemli. ^_^ iPhone 4S ile çektim.   Devamı

26 02 2013

Merida!

Merida! |  görsel 1

Selam.Ne zamandır girmiyordum,üzgünüm.Blogun şifresini unutmuştum ama bir defterimin arasında şifreyi bulunca girebildim. (: Öncelikle şu sıralar gif yapmaya başladım.Önceden de yapardım ama ilgim pek yoktu.Brave(Cesur) adlı filmi izledim.Mükemmeldi!Ağladım.Bir çizgi film olsa dahi duygulandım.Neyse,filmden etkilendim ve basit bir çalışma yaptım.Lütfen izin isteyerek kullanın. :) Bir de 1D gifi yaptım.Zaman ayarıyla çok uğraştım,değmedi gibi ama neyse.Buyrun; 2.Dönemde hepinize bol yıldızlı puan dilerim.Bu arada ben bu sene de yine taktir aldım. :D <3 Ve Melisa gider...   Devamı

19 12 2012


 |  görsel 1

Merhaba.Bu aralar pek sık giremiyorum malesef.Yılbaşında sayılı günler kaldı ve bende ilk yılbaşı shopumu çoktaan yaptım. :)  Sizinle paylaşmak isterim.Justin Bieber'ın geçen sene ki şarkısı olan Mistletoe(Ökseotu) adlı şarkısını esas alarak yaptııım. <3    Kullandığım Malzemeler; Arkaplanı ben yaptım.Sadece PNG'yi bir siteden alıverdim. PNG; Kaydedince büyür. <3  Bu arada size 2 adet noel baba şapkası veriyorum sizee! xdd  Buyrunuz conem=   -Melisa gidiyoğr <33  Devamı

03 12 2012

Demi Lovato İcon Pack!

Demi Lovato İcon Pack! |  görsel 1

  Merhaba ben geldim.Melisa xd. Neyse bugün şımarık kuzenlerim geldiği için hiç bir şey yapamadım.Demi icon pack dışında sdfg.5 tane icon bulunuyor.İconların hepsi PSDlidir.Benim yapımım değil bir blogdan buldum ama adını unuttum malesef. :/  Neyse kapağa pek uğraşmadım ama hoş oldu galiba özenmedim ama neyse. İNDİR! Devamı

02 12 2012

Yeni Ortak! (:

  Selam ben yeni ortak (:  Adım Melisa,Adana'da yaşıyorum.11 yaşındayım,6.Sınıf'a gidiyorum.Belieber,Lovatic ve Smiler'ım. Hobilerim; dergi  veya kitap okumak,müzik dinlemek ve shop yapmak. Neyse bazı shoplarım; ^_^   Devamı

02 12 2012

Yeni Sezoooonn :D

Yeni Sezoooonn :D |  görsel 1

  Herkese merhaba ! :) Ben Tuğçe.Yaklaşık 3-4 ay sonra blogabirşey ekliyorum :D Yeni sezonu yaptım,Nina Dobrev sezonu oldu :) Görüşlerinizi bildirirseniz seviniriiim :)) İsterseniz materyalleri paylaşabilirim :)                                                   Devamı

21 09 2012

Lolipop Dersi :D

Lolipop Dersi :D |  görsel 1

Eveeet bir önce ki dersi paylaşalı 1 saat felan oldu ama ben bir ders daha getirdim.Yine sesli bir videolu ders :D Umarım beğenirsiniz,rahatsızım biraz bu nedenle,kapakla pek uğraşmadım ayrıca sesim kötü çıkmış olabilir.Lütfen kusura bakmayın :))   Kapak ;                                İndirmek için TIKLAAA!! :D Valla yüklenmesi çok uzun sürdü,yorumsuz kaçmayın ! :( -TUĞÇE- Devamı

21 09 2012

Resme Gölge Efekti Verme Dersi :)

Herkese merhaba :) Sonunda cuma günü geldi ve blogla ilgilenebilirim :) Evet konumuza geçelim.Sizlere photofiltre Studio X 'de resme gölde efekti verme dersi getirdim. :) Umarım işinize yarar.Bu arada sesli videodur :S Biraz rahatsız olduğumdan dolayı sesim kötü çıkımış olabilir.Kusura bakmayın lütfen. İşte kapak.(Kapakla pek uğraşmadım dediğim gibi rahatsızım)                                            İNDİRMEK İÇİN BURAYA TIKLA ! :D Umarım işinize yarar :) Yorumsuz gitmeyin !! :(   -TUĞÇE Devamı

11 09 2012

Çalışmalarım :)

Çalışmalarım :) |  görsel 1

Selaaam,ben geldim.Kim miyim?Tabii ki TUĞÇE'yim been :D Çalışmalar yapmıştım yine .Onları veriyim. İmzalar           en güzeli Demi'li olan bence! Şimdide adını bilmeden yaptıklarım,           adını bilmeden,yaptım ama bence güzel oldular valla :D (ç)alıntı istemiyorum! Bugünlük bu kadar paylaşım yeter :)  -tuğçe-   ... Devamı

11 09 2012

Photofiltre'de Saçı Kıvırcık Yapma :)

Merhaba yine ben geldim.Photofiltre'de Saçı kıvırcık yapma dersi hazırlamıştım bloggerdaki blogumda onu getirdim size . Photofiltre'yi karıştırırken buldum.Neyse derse geçelim :) *Resimleri kaydederseniz büyür ! *         umarım faydalı olmuştur (:  Not : Yazının başında da söylediğim gibi girlssworld benim bloggerdaki blogum ! :)  ... Devamı

11 09 2012

Yakışıklı Çalışmalaaar! :D

Yakışıklı Çalışmalaaar! :D |  görsel 1

Selamlar yine ben geldim ; Tuğçe :)) 3 tane gifli yakışıklı çalışması yaptım hihihii :))   bu çok güzel oldu bence :)) Resimleri çok iyi birleştirdiğimi düşünüyorum :)) Ama sizde düşüncelerinizi belirtin :))     Bunun gifsiz halini de paylaşmıştım :)) Gifli daha hoş oldu sanki :))     Bu pek hoşuma gitmedi :/   Gif yerlerini kötü yapmışım ya :S   -Lütfen düşüncelerinizi yazın piliiiz :)))      ... Devamı

11 09 2012

Çalışmalarım ! :)

Merhabalar,ben Tuğçe :)) Birkaç tane çalışma yaptım... Wallpaper mi desem,bilend mi desem bilemiyorum :D İşte çalışmalarım :))           Şu yukarıdaki gifli kötü oldu yaa :( Daha öncede yapmıştım,ilk yaptığımda bile daha güzel olmuştu :( Ayrıca kalitesiz olmuş nedense :'( ve gifin yeri hoş olmamış :/       Basit göründüklerine bakmayın çok uğraştırdılar hanii :))    Not : Çalıntı değil ! Pinksuqaw blogspottaki ortak olduğum blogtur ! Ayrıca revenge angel zaten benim ! ;)  ... Devamı

11 09 2012

Selena png'si :)

Selena png'si yapmıştım birde onu da veriyim :))       Kesimi pek de güzel olmadı açıkcası :/          ... Devamı