11 09 2012

Çalışmalarım ! :)

Merhabalar,ben Tuğçe :)) Birkaç tane çalışma yaptım... Wallpaper mi desem,bilend mi desem bilemiyorum :D İşte çalışmalarım :))           Şu yukarıdaki gifli kötü oldu yaa :( Daha öncede yapmıştım,ilk yaptığımda bile daha güzel olmuştu :( Ayrıca kalitesiz olmuş nedense :'( ve gifin yeri hoş olmamış :/       Basit göründüklerine bakmayın çok uğraştırdılar hanii :))    Not : Çalıntı değil ! Pinksuqaw blogspottaki ortak olduğum blogtur ! Ayrıca revenge angel zaten benim ! ;)  ... Devamı

11 09 2012

Textureler ! (Fikrimi Çalmayın!)

Textureler ! (Fikrimi Çalmayın!) |  görsel 1

Tatildeyken texturele yapmıştım.Ama photofiltre'den felan değil.Abimin laptobundan girdiğim için fotoğraf makinesiyle yapmıştım. İşte şöyleler ;     En baştaki daha hoş olmuş sanki :| Bu arada 2.'yi çevirip kullanabilirsiniz.Daha iyi olur yanlış çekmişim :/ Kullanacağınızı sanmıyorum ama olur da kullanan olursa bir yorum bırakın.Kullanmasanız da düşüncelerinizi yazın :)                    FİKRİMİ ÇALMAYIN LÜTFEN !!    ... Devamı

24 08 2012

Merhaba :)

Herkese merhaba ! Ben geldim.Yani Neşe :) Tuğçe bana blogcu'nun düzeldiğini haber verdi ve tekrar ortak olmak ister misin diye sordu .Bende kabul ettim :) Şimdilik blogda sadece Tuğçe ve ben varız.Sanırım ortak alımı yok.Ayrıca sizleri çok özlemişim.Umarım takip eder ve yorum bırakırsınız .   Görüşmek üzere :)                                                      Devamı

03 08 2012

MERHABA !

Merhabalar!Evet blogcu düzeliyor yavaş yavaş ve bende geri döndüm ! :) Burayı çoook özlemişim fakat yine de biraz karışık buralar.Umarım panelimiz felan eskisi gibi olur :)) Evet şimdilik blogda tekim fakat.Ortak almayı da düşünmüyor değilim :) Blogcu tamamen düzelince  şablonlar felan yapmaya başladığımızda 1-2 ortak alıcam :) Ayrıca Neşe'yi de tekrar aramızda görmek isitoyrum :)) Herneyse blogspot'taki bloguna beni ortak yaptığı için Ayşe'me buradan çoooook teşekkür ediyorum :) Yakında yep yeni paylaşımlarla SELENAGOMEZTUGCE ekibi bomba gibi dönüyor !! Hazırlam-nın blogu halkı biz geliyoruz :))   not: umarım unutulmamışımdır -,-                                                  -TUĞÇE-     Devamı

26 01 2012

Okursanız Mutlu Olurum & İletişim

Blogcu'da ne çok hayalim vardı.Grafiğim çok gelişmişti.Blogum selenagomeztugce  15 Temmuzda 1 yaşına girecekti.Onu kutlayacaktık.Doğum günümü'de burada kutlayacaktım...Ve daha ne çok hayallerim vardı.İlk arkadaşım aynı zamanda kankam Ayşe idi(selenagomezx) Bana çok yardımı dokundu.Ama iyiki o da blogspot'ta.Blogcu'da daha çok arkadaşım oldu tabii.Graphicwhite'ın sahibi Beyza abla mesela...Aklıma birşey takılsa grafik ile ilgili beyza ablaya sorardım.O da bana çok yardım etti... Bu kadar paylaşım,bu kadar emek ve bu kadar takipçi boşunaymış demek ki... Blogcu'nun bu aptal uygulaması yüzünden tüm emeklerimiz boşa gitti.Saatlerce uğraşıp yaptığımız o çok kolonlu şablonlar bile!! :( Neyse fazla söze gerek yok.Burada çok iyi arkadaşlar edindim. Hepinizi çoooooooooooook seviyorum.Blogcu'da kalanlar beni unutmasın...Blogspot'ta olanlar bana ordan veya msn adresimden ulaşsın... Blogspot'umuza gitmek için tıklayın msn adresim : selenagomeztugce@hotmail.com -Tuğçe     ... Devamı

23 01 2012

BlogSpot'umuz Ve Yardım Lütfen :)

Arkadaşlar blogspot açtık Neşe,ben,Gamze,SenaNur ve Büşra. Bize biraz bilgi verirseniz seviniriz. Blogspot'umuza gitmek için tıklayın Nasıl üye olunuyor??? Devamı

18 01 2012

Önemli Not!

Blogcuya yeni tasarımlar ekleniyormuş biliyosunuz.Ve çoğu kişi bunu beğenmedi.Blogcu Bizim isteklerimizi dikkate alır belki .Bu yazıyı bloglarınıza ekleyinki herkes bilgilensin.Bilgi nerdemi ? Burda; Arkadaşlar Çoğumuz şablon kullanıyoruz yeni tasarım kalkarsa şablonlar hep gider o yüzden şablonunuzun kodunu bilgisayarınıza kaydedin.Her ihtimale karşın :)    Devamı

18 01 2012

Gidiyorum,Lütfen Okuyun!

Bildiğiniz gibi artık kendi şablonlarımızı kullanmayacağız.Herkes blogspot'a geçecekmiş.Bende geçerim belki.Ama blogcu'yu bırakacağım sanırım.Şuan ağlıyorum yemin ederim.Bu kadar emeğim,emeğimiz boşa gidecek.60 takipçi... Grafikte çok geliştim.Buralara gelmek benim için çok büyük bir başarı Çok güzel hayallerim ,planlarım vardı.Örneğin... örneğin,12 Temmuz'da blogum 1 yaşına girecekti,on kutlayacaktım.Ama olmayacak! Demek ki bogcu hayatım buraya kadarmış.Burada çok çok çok iyi arkadaşlıklar edindim.Blogcu'yu özellikle'de blogumu bırakmayı istemezdim ama mecburum :( Sizi çok seviyorum.Beni unutmayın! -Not:gideceğim tam belli değil ama gidebilirim! :( -TUĞÇE     ... Devamı

16 01 2012

Ben Yeni Ortak =))

Selam,ben Graphice321'den Lisa.. Bu bloga ortak oldum =) Çok sevindim gerçektennnn =))) Her neyse,artık ben de packlar,şablonlar vb. yapacağım ve palaşacağım.. Çok uzun yazı yazmayı sevmem..İYİ EĞLENCELER! *Lisa Devamı

16 01 2012

Ortak Alımı!

Ben Neşe :) Tuğçe böyle bir yazı yazmamı istemişti :) Hemen konuya geçmek istiyorum.Alacağımız ortağın özellikleri bunlar olmalı :) Grafiği iyi olmalı En az bir programda usta olmalı Tuğçe'den izinsiz profil resmi,şablon vb. değiştirmemeli Gelen meesajlara ve yorumlara bakmamalı!   En önemlisi güvenilir olmalı :) Evet başvurularınızı bekliyoruz :) -NEŞE   ... Devamı

10 01 2012

Blogcu Geçmişim :)

Çok önceden kuzenim Gamze(selena-fan-) ile birlikte bir blog açmıştık.Kankalarlaeglence diye. Hiçbirşey ilmiyorduk,arkadaşlık istekleri gelmişti,tanımıyoruz felan diye kabul etmemiştik.Ondan sonra ben geçtiğimiz yaz bir bloga girdim tesadüfen ve bir baktım Selena!Ama o zaman selena'yı tanımıyordum.baktım melek gibi kız.Onun hakkında araştırmalar felan yaptım.Şarkılarını dinledim.Onun fanı oldum.Onu o kadar çko sevdim ki anlatamam.Sonra bir blog kurdum.)Bu arada bu blogumdan önce dersimiz77 diye sınıf arkadaşımla kurduğum bir blog vardı) Neyse dedim blogumun adı ne olsa,ne olsa düşündüm ,düşündüm sonra buldum!Selenagomeztugce olsun dedim.Ve blogumu açtım. O zamanlarda hiç ama hiçbirşey bilmiyordum.Arkadaş listemde sadece kuzenim vardı(selena-fan-) css şablon yapmayı değilde css şablonun ne oluduğunu bile bilmiyordum :/ Sonra selenagomezx ile tanıştım. Ondan sonra ben bürsürü blog gördüm hepsinde photofiltre difelan diyordu.Dedim bu photofiltrede ne.Sonra internetten araştırdım.İndirdim.Ama 30 günlük Studio x indirmişim.Süresi geçti. Sonra araştırdım sonun da normalini indirdim :D Css şablon yaptım.Çok basitti ama o kadar mutlu olmuştum ki anlatamam. Sonra png ve png pack yapmaya başladım. Sonra icon,gif derken şimdi gördüğünüz gibi artık çok kolonlu şablon yapıyorum. Bunların hepsi sizin sayenizde oldu. Benim buraya gelmemi sağlayan ondan çok yardım aldığım canım arkadaşım Ayşe'ye yani selenagomezx'E Çoook çooooooook teşekkür ediyorum. Sizi ve blogcuyu çok seviyorum :) İyiki varsınız. Kimse sonuna kadar okumamıştır belki ama ben başkalarınınkini hep okuyorum ona göre :D -tuğçe   ... Devamı

27 11 2011

Takip..!

Arkadaşlar 49 takipçim olmuş.Bizi takip eden 1 kişiye 20 yorum yazıcam.Takip eden söylesin. Yani şimdi takip edecekler. Biliyorsunuz ki arkadaşken takip edilmiyor.Bunun için arkadaşlıktan çıkarın.Sonra takip edin.En sonunda tekrar arkadaşlık isteiği göderirsiniz :) -TUĞÇE Devamı

22 11 2011

Sobe Varr :D

Merhaba.Kirazgirll bizi sobelemiş hemen cevaplayalım: Blogcuya ne zaman katıldın? Blogcuya 07.15.2011!de katıldım.Aslında bundan önce bir blogum aha vardı dersimiz77 diye onu açtığımız tarihi hatırlamıyorum. Blogunu açtığın zamanlarda grafiğin nasıldı ve şimdi nasıl? blogumu ilk açtığımda bir css şablon bile yapamıyordum.Png paketi yapamıyordum zel çalışma yapamıyordum.Şimdi ise css şablonu geçtim çok kolonlu şablon bile yapıp kodlayabiliyorum.Ayrıca png,png pack gibi şeylerde yapabiliyorum.Çalışmalarımında ilk çalışmalarıma göre çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. Blogcudaki başarılı bulduğun blogların 3 tanesini yazar mısın? hımmm.Biraz ayrımcılık gibi gözüksede öyle değil.Blogcuda başarılı gördüğüm birçok blog var.Ama neyse ilk 3'ü sanırım Graphiclife,seker-parem12 ve graphicsschool.Fakat bu sıralanış şekli değil. Blogcuda çok iyi anlaştığın bir blog var mı?Varsa kim/kimler? Evet blogcuda çok iyi anlaştığım bir blog var.O blogda SELENAGOMEZX. Benim blogum hakkında ne düşünüyorsun? açıkcası blogunu çok beğeniyorum diyebilirim.Asp ve Psp dersleri veriyorsun.Bende psp kullanmaya başladım. :)Fazla uzatmak istemiyorum.Kısacası blogun çok eğlenceli ve muhteşem :) Şablon,png vs. yapmak için hangi programı kullanıyorsun? Şablon png gibi şeyleri yapmak içi PhotoFiltre'yi kullanıyorum :) Blogcuya ilk katıldığında blogun nasıldı? blogcuya ilk katıldığımda blogum berbattı diyebilirim.Hiçbirşey yapamıyordum.Png,png pack,Hatta blogumu grafik üzerine açmammıştım.Bir fan bloguydum.Ama şimdi graphic fan blog oldum :) en sevdiğin şarkı ve şarkıcı kimdir? Sevdiğim bir çok şarkı var.En sevdiğim diye ayırmak istemiyorum.En sevdiğim şarkıcı Selena Gomez, en sevdiğim şarkı da selena'nın tü... Devamı

11 11 2011

Bu Kim?

Arkadaşlar.Bana bi yorum geldi.Bakın; Bu aralar bazı bloglara baktığımda hep böyle yorumlar geldi diye yazılar görüyorum.Ya sen kimsin.Korkuyorsun değilmi kendini göser miyorsun.Sen blogcudan birisin.Herkese düşman olan çok kötü kalpli birisin!     Devamı

30 10 2011

SelenaGomezx'e Ortak Oldum

Arkadaşlar Selenagomezx'e ortak oldumm =)Ama kendi blogumlada ilgileneceğim.Yorumlarınızı her iki blogdanda esirgemeyinnn bizi takip edin =) Devamı