27 11 2011

Selena İcons

Merhaba.Ben geldiimmm. Yani Tuğçe :D Selena iconları yaptımm :) Benim yaptıklarım                     Ve bulduklarım :)                     LÜTFEN TEŞEKKÜRSÜZ GİTMEYİNNN :( not: birazdan Avril Lavigne çok kolonlu şablon gelebilir. -TUĞÇE   ... Devamı

27 11 2011

Çalışmalarr :D

Merhabalar.Neşe ben.Çalışmalar yaptım. yukarıdaki resmi aşağıdaki gibi yaptım : bir tane Selena Gomez gifi yaptım :) -Neşe ... Devamı

26 11 2011

Çalışmalarım

Merhbaa.Ben Neşe.Teyzemler bizdeydi yatılı kalıcaklar.Giremedim.Şimdi girdim. Annemden izin alıp 5 dk'lığına :)..Çalışmalar yaptım.     Devamı

26 11 2011

Şablondaki Pngler Ve Selly Avatarları

Selam.Ben geldim.Şablondaki pngleri paylaşıyorum.Belki kullanan olur    +        +       şimdide Selly avatarları buldum çok şekerler              çok güzeller.Pngleri kullanan teşekkür ederse sevinirim. Bu arada neşe lütfen dediğimiz saatte yani bu saatte gir bloga   -TUĞÇE   ... Devamı

25 11 2011

Yeni Sezonn Geldiii!! :D

Merhaba.Bugün yeni sezonum yaptım. Bence güzel oldu.ama yazı kolonları biraz küçük olmuş.Onun dışında sorun yok.Daha şablona welcome yazısı ve dönen ışık kodu eklenecek.Onlar basit şeyler :) Neşe umarım beğenirsin.Bu arada mantı güzeldi Neşe <3 Sezon hakkındaki görüşlerinizi bekliyoruz. Bu arada graphicsschool artık YOK..! :'( -TUĞÇE         Devamı

18 07 2011

İconlarım

İconlar yaptım.Güzel olmadılar ama:   Devamı

22 11 2011

Sobe Varr :D

Merhaba.Kirazgirll bizi sobelemiş hemen cevaplayalım: Blogcuya ne zaman katıldın? Blogcuya 07.15.2011!de katıldım.Aslında bundan önce bir blogum aha vardı dersimiz77 diye onu açtığımız tarihi hatırlamıyorum. Blogunu açtığın zamanlarda grafiğin nasıldı ve şimdi nasıl? blogumu ilk açtığımda bir css şablon bile yapamıyordum.Png paketi yapamıyordum zel çalışma yapamıyordum.Şimdi ise css şablonu geçtim çok kolonlu şablon bile yapıp kodlayabiliyorum.Ayrıca png,png pack gibi şeylerde yapabiliyorum.Çalışmalarımında ilk çalışmalarıma göre çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. Blogcudaki başarılı bulduğun blogların 3 tanesini yazar mısın? hımmm.Biraz ayrımcılık gibi gözüksede öyle değil.Blogcuda başarılı gördüğüm birçok blog var.Ama neyse ilk 3'ü sanırım Graphiclife,seker-parem12 ve graphicsschool.Fakat bu sıralanış şekli değil. Blogcuda çok iyi anlaştığın bir blog var mı?Varsa kim/kimler? Evet blogcuda çok iyi anlaştığım bir blog var.O blogda SELENAGOMEZX. Benim blogum hakkında ne düşünüyorsun? açıkcası blogunu çok beğeniyorum diyebilirim.Asp ve Psp dersleri veriyorsun.Bende psp kullanmaya başladım. :)Fazla uzatmak istemiyorum.Kısacası blogun çok eğlenceli ve muhteşem :) Şablon,png vs. yapmak için hangi programı kullanıyorsun? Şablon png gibi şeyleri yapmak içi PhotoFiltre'yi kullanıyorum :) Blogcuya ilk katıldığında blogun nasıldı? blogcuya ilk katıldığımda blogum berbattı diyebilirim.Hiçbirşey yapamıyordum.Png,png pack,Hatta blogumu grafik üzerine açmammıştım.Bir fan bloguydum.Ama şimdi graphic fan blog oldum :) en sevdiğin şarkı ve şarkıcı kimdir? Sevdiğim bir çok şarkı var.En sevdiğim diye ayırmak istemiyorum.En sevdiğim şarkıcı Selena Gomez, en sevdiğim şarkı da selena'nın tü... Devamı

21 11 2011

Selly Css Şablon

Az önce verdiğim derstteki şablonuda veriyorum.   İndirmek için tıkkk :D 4 indirme ve 0 yorum mu? :( Çok kötüsünüz.Hakkımı helal etmiyorum ...! Tuğçe   Devamı

21 11 2011

Paint ve PhotoScape'de Css Şablon Yapma

Merhabaa.Ben geldimm.Selena-fan- bizden paint'te ve photoscape'de css şablon yapma dersi istemiş.Bende anlatım.Kendi anlatımım.Sanırım blogcuda bir ilki gerçekleştirdim :D Çünkü hiçbir blogda şimdiye kadar paint'te ve photoscape'de şablon yapma dersi görmedim :D Neyse dersimize dönelim. İndirmek için tıkla...! Yemin ederim ki bir buçuk- iki saatimi aldı :S Tam tamıkna 23 sayfalık bi ders. Pf kullanmayı bilmeyenler şablon yapabilecek artıkk :D Neyse fazla kouştum.Lütfen indirmek sayısı kadar teşekkür gelsin.Size yalvarıyorum. Gerçekten çoooooooook çooooooooooook çoooooooooooooooooooooooooooook uğraştım :( -Tuğçe ... Devamı

19 11 2011

Lady Gaga Png Pack

Selam gençlerrr.Ben geldiğğmmm :DÇok uzatmıcam.Lady Gaga png pack yaptım. Png'ler bana ait DEĞİL!Çok güzeller. Kocamanlar. bu kapağı: İndirmek istiyorsan tıkla İndiren teşekkür etsin bi zahmet.Yerini bilmiyorsan söyliyim yorum yaz butonu hemen aşağıda :D -Tuğçe   Devamı

19 11 2011

Selena Gomez Çalışmaları(m)

Merhaba.Ben Neşe.Selena Gomez çalışmaları yaptım. bir  tanede Avril Lavigne :) -Neşe- ... Devamı

19 11 2011

Demi Lovato Header

Merhaba.Demi Lovato header yaptım onu verip çıkıcam: boyu küçültüldü. Kullanan teşekkür ederse sevinirim. Emeğe saygı...! -Tuğçe     Devamı

19 11 2011

Blogum :)

Arkadaşlar.Ben bir blog açtım adresi: www.nesenindunyasi.blogcu.com lütfen girin ve arkadaş olarak ekleyin. -Neşe-   Devamı

19 11 2011

Selena Gomez Çok Kolonlu Şablon

Merhaba.Ben Neşe.2. çok kolonlu şablonumu da sizlere yaptım.Selena Gomez'li. Bence çok şık oldu.Kolonları benim yapımımdır.Özellikleri: Çok kolonlu Müzikli Bedava. İndirmek için aşağıdaki linke git: http://www.dosya.tc/server6/vXcGKY/selenagomez_ablonbysgt.txt.html  Umarım indiren teşekkür eder :) -Neşe-   ... Devamı

19 11 2011

PhotoFiltre'de Tablo Yapma Dersi -İstek Ders-

Merhaba.Ben geldim.Dün giremedim.Çünkü elektrikler yoktu :( Öğlen 13:00'de bir gitti akşama kadar gelmek bilmedi.Neyse istek bi ders vardı canım dersini hazırlaım.PhotoFiltre'de gösterdim.Umarım anlarsın.Ayrıca şablon yapma dersi blogda zaten var: 4 kolonlu şablon yapma dersi için Tıkla  dersi İndirmek için TIKLAAAA..! -İndiren bir teşekkür etsin :)- -Tuğçe       ... Devamı